Klachtenprocedure
Wij zien graag dat u tevreden bent over onze praktijk
Heeft u een klacht over Mondzorgcentrum Truijen? Eenvoudige klachten kunt u
telefonisch bespreken met onze baliemedewerkers, te bereiken op 0495-755539. U
kunt uw klacht ook schriftelijk aan ons kenbaar maken via e-mail, naar:
info@mondzorgtruijen.nl.
Hoe ziet de klachtenprocedure eruit?
- Intern zullen we de klacht in behandeling nemen;
- Mondzorgcentrum Truijen streeft ernaar u binnen 14 werkdagen van een
inhoudelijke reactie te kunnen voorzien. Indien deze termijn niet haalbaar is, dan
ontvangt u hierover schriftelijk bericht; - Uw klacht zal zo objectief mogelijk worden beoordeeld;
- Klachten worden ten allen tijde vertrouwelijk behandeld. De gehele klachtenprocedure zal, uitzonderingen daargelaten, binnen zes
weken worden afgerond; - Mocht uw klacht van grotere aard zijn en u bent van mening dat we samen niet
tot een oplossing kunnen komen, wij kunnen u aangeven tot welke instantie u
zich kunt richten.