Klachtenprocedure

Wij zien graag dat u tevreden bent over onze praktijk

Heeft u een klacht over mondzorgcentrum Truijen. Eenvoudige klachten kunt u telefonisch bespreken met onze baliemedewerkers, te bereiken op 0495-755539. U kunt u klacht ook schriftelijk aan ons kenbaar maken via Mail: info@mondzorgtruijen.nl.

Hoe ziet de klachtenprocedure eruit?

  • Intern zullen we de klacht in behandeling nemen.
  •  Mondzorgcentrum Truijen streeft ernaar u binnen 14 werkdagen van een
    inhoudelijke reactie te kunnen voorzien. Indien deze termijn niet haalbaar is, dan
    ontvangt u hierover schriftelijk bericht.
  • Uw klacht zal zo objectief mogelijk worden beoordeeld.
  • Klachten worden ten allen tijde vertrouwelijk behandeld. De gehele klachtenprocedure zal, uitzonderingen daargelaten, binnen zes
    weken worden afgerond.
  • Mocht uw klacht van grotere aard zijn en u bent van mening dat we samen niet
    tot een oplossing kunnen komen, wij kunnen u aangeven tot welke instantie u
    zich kunt richten.